Планування роботи ШМО вчителів початкової ланки потребує аналізу його роботи за попередній період з усіх напрямків діяльності. Здійснювати аналіз своєї діяльності можна за таким алгоритмом:
1. Методична тема, над якою працювало ШМО вчителів початкової ланки.
2. Завдання, що ставилися перед ШМО.
3. Шляхи реалізації завдань.
4. Ефективнфсть проведення методичних заходів.
5. Робота творчих груп.
6. Результати курсової підготовки, атестації педкадрів.
7. Робота школи молодого вчителя.
8. Робота вихователів ГПД в рамках роботи ШМО вчителів початкової ланки.
9. Узагальнення перспективного позитивного педагогічного досвіду.
10.Участь педагогів у конкурсах, методичних виставках.
11. Моніторинг навчальних досягнень молодших школярів навчальних закладів, які підлягали плановому контролю.
12. Робота з обдарованими.
13. Участь в олімпіадах, її результативність.
14. Основні напрями на наступний рік.
15. Оцінка результативності роботи ШМО вчителів початкової ланки.